Sony ve AMD, zaten PS5 ve PS5 Pro’nun GPU’ları üzerinde RDNA 2 mimarisini temel alan iş birliği yapıyor ve PS5 Pro, görüntü netliğini ve kare hızlarını iyileştirmek için PSSR (PlayStation Spectral Super Resolution) adlı bir özellik kullanıyor. Ancak Project Amethyst, bu ortaklığı çok daha ileri bir seviyeye taşıyor.
Amethyst ile geliştirilen teknolojiler yalnızca PlayStation platformlarıyla sınırlı kalmayacak. Cerny’nin açıklamasına göre, AMD ve Sony, bu yeniliklerin PC, konsol ve bulut platformlarında kullanılmasını sağlayacak bir altyapı oluşturmayı hedefliyor.
PlayStation 6 için bir işaret mi?
Sony’nin bu projeden doğrudan bir donanım duyurusu beklememiz gerektiğini belirten Cerny, yeni bir konsol geliştirmenin yaklaşık dört yıl süren bir süreç olduğunu söyledi. Bu da, Project Amethyst teknolojilerini kullanan ilk donanımın PlayStation 6 olabileceği ihtimalini gündeme getiriyor. Ancak, bu konuda net bir tarih vermekten kaçındı.
Google, Apple ve Firefox’un ortak çalışmasıyla geliştirilen yeni Speedometer 3.0 tarayıcı kıyaslama aracı, internet tarayıcılarının performansını ölçmede yeni bir dönemi başlatıyor.
Mersin Erdemli’de sanayi sitesinde bir karga, iş yerine bırakılan emanet otomobilin anahtarını çaldı. Çalışanların peşinden koştuğu karga en son anahtarı bir okulun damına bıraktı. Karganın anahtarı çalma anları ise güvenlik kamerasına saniye saniye …
Rare tarafından 30 Nisan tarihinde piyasaya sürülecek olan Sea of Thieves oyununun PS5 sürümü için detaylar açıklandı. Rare, PlayStation ve Xbox arasındaki çapraz oyun ve çapraz ilerleme desteğinin lansmandan itibaren mevcut olacağını doğruladı. Ek …