Uraloğlu duyurdu: 11 Türk gemisi Hürmüz Boğazı’ndan çıktı

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Hürmüz Boğazı ve Basra Körfezi’ndeki Türk sahipli gemilerin son durumuna ilişkin yazılı bir açıklamada bulundu. Bölgedeki gelişmelerin yakından takip edildiğine işaret eden Bakan Uraloğlu, savaşın başından beri Basra Körfezi’nde bulunan “Yasa Moon” ve “Nejat” isimli Türk sahipli gemilerin 21 Haziran sabahı itibarıyla Hürmüz Boğazı’ndan güvenli şekilde çıkış yaptığını duyurdu. Türk sahipli gemilerin güvenliğinin öncelikli konu olduğunu vurgulayan Bakan Uraloğlu, savaşın başlamasından bu yana Türk sahipli 11 geminin Hürmüz Boğazı’ndan geçerek Körfez’den ayrıldığını kaydetti. Bölgedeki gelişmelerin ilgili kurumlarla koordinasyon içerisinde anlık olarak takip edildiğinin altını çizen Uraloğlu, ihtiyaç duyulan durumlarda gemi işletmecileriyle de sürekli temas…

34 yıl yaşadığı Viyana’dan gelip, Kapıkule’de itiraf etti: Şimdi daha iyi anlıyoruz

Yıllık izinlerini memleketlerinde geçirmek isteyen gurbetçiler, Kapıkule Sınır Kapısı’ndaki işlemlerinin ardından Türkiye’nin farklı illerine doğru yola çıkıyor. Avusturya’nın başkenti Viyana’dan Kırşehir’e giden Suat Lafçı, memleket hasretini gidermek için Türkiye’ye geldiklerini söyledi. Haberlerimizi Google’da Takip Edin En güncel haberlere ve son dakika gelişmelerine Google üzerinden anında ulaşmak için bizi favorilerinize ekleyin. Google’da tercih edilenkaynak olarak ekleyin Yıllardır gurbette yaşadıklarını belirten Lafçı, memleket özleminin hiç dinmediğini ifade etti. Gurbet hayatının zorluklarına değinen Lafçı, “Eş dosttan, akrabalardan uzak kalıyoruz. Düğünler, cenazeler oluyor, her zaman gelemiyoruz. Hep bir özlem ve hasret var. Memleketimizin ve toprağımızın kıymeti çok farklı. 34 yıldır Viyana’da yaşıyorum. Zamanında gittik…