Elektrikli Araç Sahiplerine Uyarı: 840 Bin TL Cezayla Karşılaşabilirsiniz!
İstanbul'un Avrupa yakasında, elektrikli otomobil sahibi bir doktor, konutuna kurduğu şarj istasyonu nedeniyle yüksek bir para cezasıyla karşılaştı. Yapılan rutin denetimlerde, sayaç devre dışı bırakılarak ayrı bir hat ile enerji tüketildiği ortaya çıktı ve dağıtım şirketi tarafından 840 bin TL'den fazla ceza kesildi. Boğaziçi Elektrik Dağıtım Anonim Şirketi (BEDAŞ) ekipleri, İstanbul'daki bir konutta gerçekleştirdikleri saha çalışmaları sırasında, elektrikli araç şarj istasyonu için usulsüz bir düzenek tespit etti. Kontroller sırasında, abonenin perakende satış sözleşmesi olmasına rağmen, şarj ünitesi için sayaca bağlanmayan bağımsız bir hat çekildiği belirlendi. Bu yöntemle bedelsiz enerji kullanıldığı saptandı ve enerji hırsızlığı gerekçesiyle 840 bin TL'nin üzerinde idari…